کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز رقابت نهایی بزرگترین مسابقه برنامه‌نویسی جهان

به گزارش سافت گذر به نقل از تابناک، امروز شنبه، مرحله فینال نخستین مسابقات جهانی برنامه‌نویسی در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت پنج ساعت میان شصت برنامه‌نویس راه یافته به مرحله فینال شامل ده برنامه‌نویس صاحب‌نام خارجی و پنجاه برنامه‌نویس نخبه ایرانی در تهران حال برگزاری است.

بنا بر این گزارش، علی قدیری، مدیر «مسابقات برنامه‌نویسی بیان» در این مراسم گفت: امروز مرحله فینال نخستین دوره مسابقات جهانی برنامه نویسی پس از گذراندن دو مرحله حذفی و انتخابی از میان ۳۱۰۰ شرکت کننده خارجی از ۵۴ کشور جهان و ۱۷۰۰ شرکت کننده ایرانی آغاز شده است و در پایان، سه برنامه نویس از میان شصت برنامه نویس راه یافته به مرحله فینال، برگزیدگان نهایی این مسابقات معرفی خواهند شد.

تصویر آرشیوی از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات
تصویر آرشیوی از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات "مسابقات برنامه نویسی بیان" در سال 90

وی با تأکید بر سطح علمی بالای ایرانیان در عرصه کامپیوتر و برنامه‌نویسی تصریح کرد: در این راستا، طراح پرسش‌‌های این مسابقه بین‌المللی نیز نخبگان برنامه‌نویسی ایرانی هستند.

قدیری با بیان این که در این مسابقات تمام زبان‌های برنامه نویسی جهان به کار گرفته شده است، گفت: فینال این مسابقات میان مدال‌آوران و سهمیه‌داران بین‌المللی برنامه‌نویسی و کامپیوتر در دو رده سنی دانش‌آموزی و دانشجویی در حال برگزاری است.

وی گفت: در این مسابقات سرعت، دقت، مهارت و خلاقیت برنامه‌نویسان سنجیده می‌شود و برگزاری این مسابقات در الگوی جهانی، قدرت علمی ایرانیان را به رخ می‌کشد؛ افزون بر این که زمینه‌ای فراهم خواهد آورد تا برنامه‌نویسان ایرانی با رقبای خود در سطح جهانی، به رقابت پرداخته و توانایی علمی خود را در زمینه برنامه‌نویسی محک زنند.

گفتنی است، «مسابقه برنامه‌نویسی بیان» از جمله مسابقات معتبر جهانی در زمینه برنامه‌نویسی است که نخستین دوره بین‌المللی آن با حضور شرکت‌کنندگانی از روسیه، چین، بلاروس، ژاپن، لهستان، کره جنوبی و سوئیس و ایران در حال برگزاری است.

این در حالی است که همزمان با اجرای این دوره از مسابقات جهانی برنامه‌نویسی در ایران، مسابقه مشابهی از سوی شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حال برگزاری است و به رغم تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، ده شرکت‌کننده بر‌تر برنامه‌نویسی جهان، رهسپار ایران شده‌ و در این رقابت شرکت کرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13504 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1391/11/28 تعداد مشاهده: 1917
سافت گذر